HTML

For Everyone-My story

Igazából rólam és a körülöttem élőkről szól ez a Blog!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2008.06.22. 17:18 Kalcifer (törölt)

Egy kis krumpli meg 1000 sziget és Hydra folyam

Mikor utolsó nap bementem a DK-ba (jegyezzétek meg DK=Diák Klubb) a szokásos volt minden. 6.-os lányok a jobb sarokban lévő kanapén sztorizgatnak és kuncognak. A gépek meg zúgnak mintha egy darázsfészekben lennék. De  ezt már mindenki megszokta. István bának egy köszönés (YES SIR!!) és máris leülök egy géphez és máris indítom a játékot. Felhangzik István bá hangja, mint egy tábornok a katonáinak:

NORUSH ( a játékban nem támadunk egyből), RANDOM stb stb

 

Fél óra játék után teljesen kifáradtam XD. Az a hydra folyam kifárasztott. Éhes voltam. Erre orromat megcsapta egy ismerős illat. Fűszer- ez csak egy valamit jelentett. mÉGHOZZÁ finom sült krumpli falatokat. DE mint a DK hiaerchia értelmében nem mindenki kaphat krumplit és csak azt is akkor ha megfelelő tekintélyed van és vannak kapcsolataid. Nos. A 6.-os lányok zsebpénzükből vettek egy ksi krumplit finom 1000 sziget szósszal. Nos. Egy vicces köszönés egy fájó arc és máris vehettem a finom falatokból... SZEPTEMBERBEN ÚJRA DK!!!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://itsmyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr50533817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kalcifer (törölt) 2008.06.25. 11:23:36

Rákattintottam a Downloadra
Látom a zene címét
egy okom van a bánatra
a windows media player nincs kész

keresek egy programot
ami lejátssza nekem
találtam is egyet
mást nem hallgatok!!

THANKS A LOT
süti beállítások módosítása